fredag den 28. december 2012

Rask Nytårs Give-away til de strikkeglade


Denne lille kalender fra Isager
udloddes nu som Give-away blandt mine faste læsere  :o)

Det er en meget fin lille kalender, der også indeholder forskellige opskrifter  :o)
lige noget for den strikkeglade blogger.

Betingelserne for at være med er :

1 lod   fast læser + kommentar
2 lodder + har deqpage på blogroll
3 lodder + link til egen blog 

Det højeste antal lodder er således 3. 

Håber I har lyst til at lege med ?
Give-away trækkes 1. januar 2013. 

33 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Uhh, for en dejlig give-away..

Jeg deltager med et lod, krydser og håber.. :-)

Glædelig jul til dig og dine kære

Charlotte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Annette Andersen sagde ...

Jeg vil gerne være med = 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

Pia sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

Balles Bazaar sagde ...

Jeg vil gerne bære med på 2 lodder. Kram fra Jane

Madame sagde ...

Jeg strikker jo ikke, Mona, men vil bare sige, at du er fantastisk med dine skønne giwe-aways, men er ikke med i din lodtrækning :O)

jytteb2 sagde ...

Jeg deltager gerne med 1 lod ;-)

Vibekes lille ullne sagde ...

Jeg vil gjerne med, den kalenderen så spennende ut! 2 lodd til meg, jeg både følger og har deg på bloggrollen. :)

Strikkeglæde sagde ...

Jeg vil ihvertfald gerne lege med - jeg deltager med 1 lod. Jeg har nemlig ikke rigtigt fundet ud af det med blogroll. Det med link til egen blog forstod jeg ikke helt.

Strikkeglæde sagde ...

Jeg vil ihvertfald gerne lege med - jeg deltager med 1 lod. Jeg har nemlig ikke rigtigt fundet ud af det med blogroll. Det med link til egen blog forstod jeg ikke helt.

fru westerskov sagde ...

Jeg er med på 1 lod. Godt nytår

Annelise sagde ...

Jeg deltager med 2 lodder

helle christiansen sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Pernille sagde ...

Den lille fine kalender vil jeg umådeligt gerne have mine fingre i :) Jeg deltager i legen med 1 lod :)

Trillemus sagde ...

Den er spændende ud. Jeg snupper to lodder og lidt held.

Kh Mette

Helle Marqvertsen sagde ...

Glædelig bag(h)jul
Jeg ku godt tænke mig at få fingerne i den lille kalender, så jeg vil gerne deltage med 1 lod
Hilsen Helle

Vibeke sagde ...

Den ser dejlig ud.
Jeg er med, med 1 lod, fast læser.

Godt Nytår

Hilsen Vibeke

Fru Knudsen sagde ...

Hvad ser jeg, endnu en give-away hos dig og den vil jeg da så gerne vinde!!!!!
Så 3 lodder til mig

Helena sagde ...

Jeg hapser helt sikkert 3 lodder:-)

Mosekonen morgendug sagde ...

Ser dejlig ud.
Deltager med 1 lod

Pernille J sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod. :-)
Venligst Pernille

Lis sagde ...

Ho ho ho, jeg er med, og med to lodder da du jo er fast inventar hos mig og jeg er fast læser hos dig.

Kh. Lis

Tanja sagde ...

Den vil jeg gerne vinde. Jeg snupper 2 lodder :)

Ulla Reiche sagde ...

Jeg er helt klar på 2 lodder ;-) jeg har hørt om den kalender,men elendig ikke stødt på den endnu.

Kh

Ulla .

Pernille sagde ...

Jeg prøver lykken med 2 lodder i din spændende giveaway:-)

Sandra sagde ...

1 lod :)

Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

Mai sagde ...

Jeg er med med ét lille lod :-)

Mvh Mai
maiodgaard@gmail.com

marion sagde ...

jeg er med på et enkelt lod og krydser hvad krydses kan :-)

laj sagde ...

jeg nupper da lige 3 lodder og håber på at heldet følger mig

charlotte mor sagde ...

Deltager meget gerne med et lod

Syslefeen sagde ...

Mangler en kalender til 2013, og den her er da så lækker :)
Deltager med 3 lodder

Ellen sagde ...

Deltager med 2 lodder. Godt nytår.

Gitte K sagde ...

Jeg deltager med med et lod